Sunday, May 11, 2008

很想改

今天我和男友去超级市场帮妈妈做点东西,
做完后,正当要回时,
就遇到我的好姐妹-美清,-(说要去买晚装来准备我另个姐妹的好日子)。

过后,我想了想,好久没和她们谈天了,
就跑去JOIN好姐妹美清和淑琳。。
我男友就去逛逛,说真,
很高兴和她们谈天,我很高兴。。

有一件事让我心不舒服,我ATM朋友约我去喝茶,
说真,我在槟城做工,一星期回来家乡一次,
有时我确实没空,就告知了他我没空,
所以让他误会了以为我不要和他喝茶,
故意说没空,以为我说骗话来骗他。

我朋友叫我解释,但我不懂怎解释???
可能我这人很直,心想着什么就说吧!!
不懂有没有得罪人。
不好意思了,这性格可能会让人不舒服,

但我性格就是这样了。。。。-_-
很想改,但改不到。。

1 comment:

Anonymous said...

hey dear, just be yourself lo. In this world, you survie for your own not for other people. No need to bother what ppl say and think about you if you think you are correct ya...unlesss you talk something hurt then say sorry lo ... just a small matter dun take it so serious ya. cuz end up our life still got many thing to carry on ...reallly damm alot ....

well , well, you got a lot of friends which quite close hor.....hmmmm am i in your heart as well?? hahha ... dun forget and miss me horr.... if not i will not choi you anymore...hahaha..
take care ya.....