Saturday, March 21, 2009

曾经,怀疑自己

发觉真的好多东西需要学习,

都是要靠着自己的努力去学习,

很多东西都不能靠别人,

最主要的还是自己。


曾经,怀疑自己,

读广告和设计的我,

现在反而做着marketing的工,

是不一样的工作岗位,

会后悔浪费时光吗??


现在,

我觉得我根本没时间去后悔,

也不要去后悔。

我觉得过去的我读什么和想做什么,

已经不再是主要。


最主要是现在把握一切,

尽能力去做,去学习。


我不知道,我的想法是对的还是错?

至少我选择了,就要去尽力。。。

3 comments:

Anonymous said...

This is real life... what we do sometimes not related to what we study but at least we get the degree and 20 more years or when you get your children and told them you graduated from degree..didn't sound good ?

Sometimes this is reallife .... The world is changing so we need to follow if not we are out ...
you're not making wrong decision... everything you did sure got the reson ... think positive... then you will feel better... no matter is right or not already pass ... but right now your situation not bad also ...

For the past ... i also got feeling like you but in the end make myself confuse....but in the end i learnt how to CHERISH whatever you been through..there is lesson ... it won't be wasted..

No matter how, you really did very good already compare with other...My dear ... You can do it ..i'm sure you can... Love you ... My dear budddy...miss all the time we been thru for the pass haha...will arrange the time and visit you..miss you..gambateh..you can do it .... see you at the top...

Anonymous said...

当一个人在怀疑自己是否在决择上的对与错时,往往会做出另自己将来后悔的事.所以不要怀疑自己所做的决定...跟着感觉去做喜欢的东西....有时不要因为面对着难题而把这些都赖在自己之前所做的一切选择上....让大家看到坚强和自信的你吧......加油.....

爱美丽Emily said...

加油,珍惜你现在拥有的工作。只要你尽力去做就算结果如何,至少你曾经努力去做到最好!不要让自己后悔甚至将来遗憾!我想信你酱坚强你可以应付得来!支持你哟!